loading...
MoOzi--داغ ترین ها+18
admin بازدید : 113 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

 



<-BlogDescription->

ترفند های کاهش مصرف باتری در iOS 7


ترفند های کاهش مصرف باتری در iOS 7

زمان زیادی از عرضه عمومی iOS 7 نمی گذرد و همانطور که می دانید این نسخه از iOS دست خوش تغییراتی بسایری بوده و ویژگی های جدیدی به آن افزوده شده است، اما ممکن است در نهایت این ویژگی ها به مصرف زیاد باتری ختم شود و عمر مفید آن را کاهش دهد، در اینجا  ما چند راهنمایی را برای کاهش مصرف و بهبود عمر باتری در iOS 7 را آماده کرده ایم که با رعایت آنها می توانید مصرف باتری را تا حدی کاهش دهید.

 

غیر فعال کردن تصاویر پس زمینه Dynamic:

تصاویر پس زمینه Dynamic علاوه بر این که یکی از ویژگی های جدید در iOS می باشد به شما این امکان را می دهد تا از تصاویر متحرک به عنوان تصویر پس زمینه استفاده کنید، اما متاسفانه اجرای این تصاویر CPU و باتری دیوایس شما را تحت فشار قرار می دهد، شما می توانید با ورود به بخش Settings > Wallpapers & Brightness > Choose Wallpaper یک تصویر ثابت را به عنوان تصویر پس زمینه آی دیوایس خود انتخاب کنید.

ترفند های کاهش مصرف باتری در iOS 7

 

غیر فعال کردن ویژگی Background App Refresh:

اگر چه اپل بهینه سازی های بسیاری برای مصرف کمتر باتری کرده است اما در دستگاه های قدیمی مانند آیفون 4 یا آیپد 2 چنین نیست و این ویژگی جدید موجب افزایش مصرف باتری می شود، شما می توانید با رفتن به مسیر Settings > General > Background App Refresh > and turn it off این ویژگی را غیر فعال کنید.

شما در این بخش اگر احتمال می دهید برنامه های وجود دارد که به نظر شما می توانند باعث مصرف بیشتر باتری شوند، می توانید با سویچی که در مقابلشان وجود دارد تنها آنها را غیر فعال کنید.

ترفند های کاهش مصرف باتری در iOS 7

 

بستن برنامه ها در multitasking:

مطمئناً همگی شما با multitasking در iOS آشنا می باشید، همانطور که می دانید باز ماندن برنامه های در حال اجرا باعث افزایش مصرف باتری می شود، شما می توانید با دو بار فشار دادن دکمه Home از طریق multitasking با کشیدن انگشتتان بر روی اپلیکیشنها به سمت بالا آنها ببندید.

ترفند های کاهش مصرف باتری در iOS 7

 

غیر فعال کردن افکت جدید parallax:

اپل یک جلوه ی انیمیشنی مبتنی بر فیزیک به نام parallax را در رابط کاربری 7 IOS افزوده است، که این وِیژگی با دسترسی به داداه های ژیروسکوبی منجربه تخلیه بیشتر باتری می شود شما می توانید با رفتن به مسیر Settings > General > Accessibility > Reduce Motion این ویژگی را غیر فعال کنید.

ترفند های کاهش مصرف باتری در iOS 7

 

غیر فعال کردن به روز رسانی خودکار اپلیکیشنها در اپستور:

iOS 7 ویژگی جدیدی را به فروشگاه اپستور می افزاید و آن هم به روز رسانی خودکار اپلیکیشنها می باشد، اگر شما بیش از حد مشتاق در به روز رسانی اپلیکیشنهایتان نیستید، می توانید با رفت به مسیر  Settings > iTunes and App Store گزینه Updates را غیر فعال کنید، تا هم در مصرف باتری صرفه جوی شود هم ترافیک اینترنتتان بیهوده مصرف نشود.

ترفند های کاهش مصرف باتری در iOS 7

 

تنظیمات Notification Center:

اپل ویژگی جدیدی را نیز به Notification Center در iOS 7 افزوده است که شما می توانید توسط این ویژگی اطلاعاتی از برخی اپلیکیشنها مانند Stoks و Reminders را بصورت ویجیت در Notification Center ببینید، شما می توانید با رفت به مسیر Settings > Notification Center و غیر فعال کردن گزینه Today View این ویژگی را غیر فعال کنید و مصرف باتری را تا درصدی کاهش دهید.

ترفند های کاهش مصرف باتری در iOS 7

 

غیر فعال کردن Location Services:

شما می توانید با رفتن به مسیر Settings> Privacy> Location Services و غیر فعال کردن گزینه Location Services اپلیکیشنها را از دسترسی به اطلاعات محلی باز دارید زیرا که فعال بود این گزینه باعث تخلیه باتری نیز می شود.

ترفند های کاهش مصرف باتری در iOS 7

 

غیر فعال کردن گزینه های غیر قابل استفاده در Spotlight search:

شما در بخش جستجو دیوایس خود می توانید به مخاطبین، موسیقی، پادکست ها ، ایمیل ها، رویدادها و ... دسترسی داشته باشید، اما شما می توانید با غیر فعال کردن برخی از آنها مصرف باتری را کاهش دهید، برای اینکار نیاز است به مسیر  Settings > General > Spotlight Search بروید و بخش های که نمی خواهید در سرچ دیوایستان به آنها دسترسی داشته باشید غیر فعال کنید.

ترفند های کاهش مصرف باتری در iOS 7

 

غیر فعال کردن LTE و 4G:

اگر شما در منطقه ای کار یا زندگی می کنید پوشش شبکه LTE د آنجا ضعیف است یا آن منطقه تحت پوشش نیت می توانید با رفتن به مسیر Settings -> General -> Cellular -> Enable LTE/Enable 4G تنظیمات مربوط به این خدمات را غیر فعال کنید.

 

Reboot کردن آی دیوایس:

نیاز است برای برطرف شدن برخی از اختلالات در سیستم عامل iOS هر از گاهی دستگاهتان را Reboot کنید، شما می توانید با نگه داشتن دکمه Home و power به مدت 10 ثانیه بطوری که پس از گذشت این زمان لوگوی اپل پدیدار شود آی دیوایس خود را Reboot کنید، بروز اختلالات نیز می تواند دلیل تخلیه سریع باتری نیز باشد.

 

سایر راهنمایی های عمومی:

1-با رفتن به مسیر Settings > General< Auto- Lock زمان مشخصی را برای قفل شدن خودکار صفحه نمایشگر انتخاب کنید.

2-زمانی که به یک شبکه اینترنتی Wifi دسترسی ندارید در بخش Settings گزینه Wi-Fi را غیر فعال کنید.

3-میزان زیاد روشنای صفحه نمایشگر باعث تخلیه سریع باتری می شود رفت به مسیر Settings > Brightness & Wallpaper میزان روشنایی نمایشگر را کاهش دهید.

4-غیر فعال کردن Location Services توصیه می شود.

5-مطمئناً فعال بودن بلوتوث در آیفون باعث افزایش مصرف باتری می شود که شما می توانید در صورت فعال بود بلوتوث با ر فتن به مسیر Settings > General > Bluetooth آن را غیر فعال کنید.

6-غیر فعال کردن سیری در صورتی که از آن استفاده ای ندارید، برای غیر فعال کردن سیری به مسیر Settings > General > Siri بروید.

7-غیر فعال کردن تنظیمات موزیک، برای این کار به مسیر Settings > Music > EQ بروید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 566
  • بازدید سال : 5,653
  • بازدید کلی : 66,826